28-02-2024
Створення цілісного, гармонійного простору – це комплексний та багатокомпонентний процес. І починається він з вибору певної стильової концепції, на основі якої окреслюється єдине образне рішення майбутнього інтер’єру.
Компанія ELIO HOME на виставці Thessaloniki Fair у Греції
27-09-2023
9-16 вересня у місті Салоніки (Греція) відбулася 87-ма Міжнародна універсальна виставка Thessaloniki Fair. Торгово-промислова палата України, спільно з Торговими палатами Афін та Салонік, а також Генеральним консульством України в Греції, запросили українські компанії презентувати свої новинки, зустрітися з потенційними клієнтами в рамках B2B переговорів.
Work From Home
16-09-2023
Який вигляд має сучасне робоче місце? Пандемія внесла свої корективи в його образ у колективній уяві, і тренд на систему Work From Home прийнято вважати особливістю постковідного світу. Втім, чи справді ця концепція аж така багатообіцяюча і самодостатня? А якщо в Україні? А під час війни? А після? Поговоримо про роль дизайну і зокрема меблевих брендів у сучасному робочому просторі, розглянемо рішення для його облаштування. Експертний спікер матеріалу — артдиректорка ELIO HOME Марина Черкашина.
Натуральний шпон: сучасний, екологічний і безпечний
14-09-2023
Питання збереження довкілля з кожним роком стає все більш і більш актуальним, а екосвідомість знаходить відображення не лише в політиці держав та великих виробництв, а й у будівництві та дизайнерських трендах, нових лінійках продукції та повсякденних рішеннях.
ELIO HOME та ASMR
11-08-2023
Від дивнуватих на перший погляд відео на YouTube - до загальносвітового тренду. Як ASMR перетворився з інтригуючої та вузької категорії контенту на дієвий інструмент взаємодіїї з аудиторією? Наразі алгоритми стимуляції меридіональних сенсорів широко використовуються в мистецьких ініціативах, інтегруються в сучасний дизайн, і неабияк зачіпають окремо взяті бренди. Чому це працює? Яку насправді роль відіграють тактильність і звуки в житті сучасних людей, чиє повсякдення просякнуте інформаційним шумом? Розбираємо на прикладах і спілкуємося зі спеціалістами команди ELIO HOME.
ELIO HOME Ø Carbon policy
03-07-2023
Усе більше країн, міст і окремих компаній зобов’язуються до 2050 року досягти показника чистого нуля — видалення стільки CO₂, скільки виробляють. Компанії встановлюють коротко- та середньострокові цілі зі скорочення викидів відповідно до Паризької угоди щодо обмеження глобального потепління до 1,5°C та усунення найгірших наслідків зміни клімату цього десятиліття. Яку роль у цьому русі відведено сегментові меблевих брендів? До яких ноу-хау вдаються компанії, аби зберегти планету? Спілкуємося з директором виробництва ELIO HOME Олегом Коростильовим і розглядаємо кейси зі світової практики.
ELIO HOME: шлях компанії на світовий ринок
24-05-2023
Протягом останнього року ми чули багато історій про силу та незламність, про міць і відданість як про основні риси, що асоціюються з Україною. Частіше за все це історії персональні, прив’язані до конкретних людей, їхніх битв, прагнень і перемог, хай би якими вони не були. І кожна така гучна та впізнавана історія — наче деталь пазла нашої колективної ідентичності. Втім, історії, що надихають, можуть бути й інакшими: розказаними цілими компаніями. Такими, що зберегли усіх своїх співробітників до одного, не похитнулися у власних, ще довоєнних намірах зростати, говорити про себе і бути присутніми не лише в Україні, а й за кордоном. Для яких потрясіння війни стали врешті тригером для розвитку. Першою такою компанією нашої нової серії матеріалів стане ELIO.
Вітрини Kredence від ELIO HOME
15-01-2022
Створювати можливості для формування цілісного простору — основа філософії ELIO HOME. Компанія розробляє рішення, що дозволяють об'єднати всі предмети меблів і декоративні оздоблення у єдиний гармонійний інтер'єрний ансамбль. Системи зберігання, кухні, двері, перегородки, стінові панелі та меблі стають елементами загальної композиції.
ELIO і ноу-хау
20-11-2021
Меблеві бренди сьогодні стараються говорити мовами інновацій та попиту водночас. Уже жоден новий доробок не схвалюється без орієнтування на діджитал. Перенесення процесів вибору й моделювання об’єктів в онлайн-простір забезпечує компанії гнучкість — це робить її ближчою до клієнта, виводить їхню взаємодію за межі шоурумів і офісів. Щоб зрозуміти, як інновації меблевого преміумсегмента уживаються із цифровими ініціативами, ми поспілкувалися з Максимом Железняком, головою відділу R&D в компанії ELIO.
ELIO. Дизайн, що не має дрібниць
25-10-2021
Інтер’єрна композиція — багатогранний і складний механізм, у якому часом навіть, здавалося б, найнезначніші деталі можуть відігравати ключову роль. Ті самі двері можуть бути чимось більшим, ніж просто утилітарною буферною конструкцією.
ELIO. Бренд, який чує
13-10-2021
Дизайн — це історія про взаємодії. Бренди преміального сегмента в ньому ніколи не існують окремо від дизайнерів і їхніх проєктів. Ця співпраця суттєво впливає на розвиток компаній, на їхні інновації у виробництві та на сам підхід до роботи з авторськими запитами.
Вітрини Kredence від ELIO HOME
12-08-2021
«Красота, к которой ни прибавить, ни убавить, ни изменить ничего нельзя, не сделав хуже», — такое определение componimento (композиции) дает архитектор и теоретик итальянского Возрождения Леон Баттиста Альберти. Оно остается классическим, фундаментальным. Им пользуются на протяжении веков. Оно сообщает нам о том, что в основе любой эстетики лежит целостность.
KREDENCE. Прозрачное присутствие от ELIO HOME
23-07-2021
«Наша работа заключается в том, чтобы создать новый дом и сделать жизнь современного человека проще, удобнее, сэкономив его время», — считает основатель компании ELIO Юрий Коростылев. Шкафы-витрины Kredence — материальное воплощение этой идеи. Предназначенные для любых зон интерьера, они сочетают в себе высокое качество, эргономику и тактильность.

    Не знайшли те, що шукали?

    Напишіть нам і ми надішлемо те. що вас цікавить





    Instagram